פריוקט החלפת תאורה בכפר מנדא

פריוקט החלפת תאורה בכפר מנדא

חברת סמיקום לקסיס בע"מ ביצעה פרויקט רחב היקף של החלפת תאורת הרחוב בכפר מנדא.

במסגרת הפרויקט הוחלפו 1400 גופי תאורה. גופי התאורה החדשים הינם מתוצרת חברת YAMING.

גוף התאורה החדש מדגם  ZD616מאופיין במבנה מהודר המופעל ללא דרייבר – DIRECT AC. היעדר דרייבר מקטין את ההסתברות לתקלות ומאפשר לגוף התאורה להיות צר מימדים ובעל משקל מועט.  כמו כן, מנגנון פיזור החום שלו יעיל מאוד, הוא בעל שעות עבודה רבות וקל להתקנה.

לדברי משה גובמנכ"ל סמיקום:  החלפת 1400 גופי תאורה תביא לחיסכון של כ 300,000 ₪ בשנה בישוב ותהווה חיסכון של כ 60% לפחות בהוצאות החשמל ושמירה על איכות הסביבה. נוסף על כך, גופי התאורה הישנים אשר אינם מאופיינים ביתרונות הנ"ל, נוטים להתקלקל והדבר מהווה הוצאה משמעותית לקופת הישוב. מדובר בהוצאה שיכולה להגיע למאות אלפי שקלים בשנה. החלפת גופי התאורה בגופי תאורה חסכוניים מבית  סמיקום כוללת אחריות מקיפה לחמש שנים החוסכת את עלות התפעול ולכן, בטווח זמן קצר, יכול הישוב להחזיר את ההוצאה הכרוכה בהחלפת גופי התאורה.

יתרונות בולטים נוספים של גופי התאורה מבית סמיקום הינם עוצמת הארה גבוהה ופיזור אור אחיד, המייעלים גם את יכולת הזיהוי של מצלמות אבטחה המותקנות באזור ותורמים לתחושת הביטחון ולאיכות החיים של התושבים.

אירוע השקת התאורה החדשה "כפר מנדא באור חדש" נערך ביום 15/6/15 בשעה 18:00 בבניין מועצת כפר מנדא, בהשתתפות ראש המועצה, מר עבד אל חלים טאהא, הנהלת חברת סמיקום, ראשי רשויות  ואישי ציבור.

לכתבה המלאה לחצו כאן



משלוחים
קניה בטוחה 
שירות מקצועי