מולטי טול - מולטי ביצועים בכלי אחד

מולטי טול -  מולטי ביצועים בכלי אחד

איך עובד מולטי טול?

לכל סוג של כלי יש עיקרון עליו הוא עובד, רוב הכלים העיקרון המנחה הוא הסיבוב, כך למשל דיסק חיתוך, מלטשת (אקצנטרית או מלטשת סרט) גם המסור העגול מבצע את פעולת החיתוך על ידי סיבוב המסור. מולטיטול עובד על עיקרון שונה לגמרי המאפשר ביצוע העבודה ביעילות ונוחות רבה יותר מכלים מבוססי סיבוב.

מולטי טול עובד על עיקרון ה"רטיטה". רטט במהירות גבוהה מאפשר ביצוע מגוון פעולות מדויקות כגון קילוף צבע, חיתוך מדויק של לוחות גבס, הגעה למקומות לא נגישים ועוד. יתרון נוסף שיש למולטיטול הוא מגוון הראשים והאלמנטים הניתנים להחלפה המאפשרים ביצוע מגוון גדול של עבודות בצורה מהירה, מדויקת ומקצועית. מעבר להיותו כלי מקצועי שבעלי מקצוע רבים מעדיפים אותו כיום עלפני כלים אחרים, מולטיטול הגיע גם לבתים כלומר לשימוש ביתי שאינו בהכרח שימוש מקצועי. עבודות בית רבות מתאפשרות באופן שאינו נופל מביצוע של בעלי מקצוע מיומנים. עיקרון הרטט מאפשר ביצוע מגוון גדול של פעולות מדוייקות ללא לכלוך, אבק וכל מה שכלים אחרים היו עושים, יתרה מכך נניח שהייתם רוצים להסיר צבע מפינה קשה לגעה, שום כלי למעט עבודה ידנית לא יוכל לעשות זאת אך מולטיטול ללא ספק מבצע את המשימה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מגוון העבודות לביצוע עם מולטיטול

כאמור מולטיטול הינו כלי רב תכליתי המאפשר לנו לבצע מגוון עבודות ביעילות, במהירות ובדיוק רב. את ביצוע העבודות ניתן ליישם בעזרת מגוון אביזרים אותם ניתן לחבר ולנתק בקלות את ראש המולטיטול. מגוון האביזרים הינו עצום, הבולטים שביניהם כוללים:

מסור עגול

מאפשר ביצוע חיתוכים מדויקים במגוון חומרי גלם כגון עץ, פלסטיק, גבס וכדומה. היתרון הגדול שניתן להגיע לנקודות בעייתיות בזכות הגודל הקטן של הכלי ובזכות רמת הדיוק הגבוה שהכלי מאפשר.

מסור שטוח

המסור דומה ללשונית שטוחה, בזכות העיצוב שלה ניתן להיכנס לכל מקום ולבצע מגוון פעולות כגון ניסור, ליטוש, חיתוך וקילוף.

מסור משולש

בזכות יכולת הרטט של המכשיר ניתן להרכיב עליו ראש משולש המאפשר ליטוש והגעה לפינות קשות. הרטט מניע את קודקודי המשולש וכך ניתן ללטש ללא צורך בהנעת הכלי מצד לצד, באופן זה ניתן ללטף מקומות לא נגישים.



משלוחים
קניה בטוחה 
שירות מקצועי