חשמל חכם

חשמל חכם

כל מה שרציתם לדעת על חשמל חכם: כי הגיע הזמן להתקדם עם הטכנולוגיה!

בעידן הטכנולוגי בו אנו חיים, דברים רבים קורים בלחיצת כפתור אחת. יעילות התפעול של מערכות שונות, חיסכון בזמן ונוחות המשתמש הם פרמטרים חשובים במערכות טכנולוגיות רבות ובמכשירים שונים בהם אנו עושים שימוש יום יומי. אם כך, מה הפלא שיש בנמצא מערכת "בית חכם" אחת המאפשרת שליטה נוחה, יעילה ופשוטה, בשלל מערכות חשמל הנמצאות בביתנו והופכת את השימוש במערכות רבות למדויק, מותאם ונוח יותר, ואף מסייעת לנו לחסוך בהוצאות.

מהו חשמל חכם?

מערכת חכמה מורכבת ממוצרים טכנולוגיים המאפשרים שליטה ובקרה על מכשירים ומערכות החשמל הנמצאים בבית. המוצרים מאפשרים אינטגרציה בין מספר מערכות חשמל שונות ובאמצעותם ניתן להפעיל ולשלוט בפונקציות המופעלות בחשמל בביתנו, לדוגמה: תאורה, מיזוג, חימום, השקיה, דוד חשמלי ועוד.

המערכת החכמה מאפשרת הפעלה ושליטה בפונקציות רבות באמצעות לחיצה על מפסק ואף מרחוק על ידי הטלפון הנייד או  הטאבלט. מלבד הנוחות הרבה שמאפשרת המערכת למשתמשיה, היא גם מספקת חיסכון של ממש בצריכת החשמל, בשל האפשרות לצריכה מדויקת ויעילה. בנוסף, המערכת מאפשרת תפעול של אמצעים שונים המאפשרים לכם לאבטח את ביתכם ורכושכם בצורה טובה ופשוטה יותר.

חשמל חכם: יתרונות

  • נוחות - התארגנתם ליציאה מהבית לכיוון העבודה, אתם ברכב, עוד מעט מגיעים ופתאום הבנתם ששכחתם לכבות את דוד החימום!!! בעבר, לפני הבית החכם, הייתם מוצאים עצמכם בדרך הביתה, מאחרים לעבודה וכל זאת על מנת לכבות את מכשיר החשמל ששכחתם דולק. איזה מזל שהתפעול המיותר הוא נחלת העבר הודות למערכת הבקרה החכמה שמאפשרת לנו כיבוי מרחוק על ידי שימוש בנייד או במחשב. לא טרחנו, לא שיבשנו את שגרתנו, פשוט לשלוט מרחוק. ישנן פעולות רבות ומגוונות שניתן לבצע באמצעות המוצרים הטכנולוגיים המסייעים לשליטה מרחוק, חיסכון בזמן ונוחות מקסימלית, כמו למשל: הפעלת מיזוג אוויר לפני ההגעה אל הבית, הדלקת דוד חשמל ואף הפעלת התנור.

  • מיגון הבית - מצלמות בשטח הבית והחצר מאפשרות לנו צפייה ישירה ורציפה בנעשה בבית. ניתן לצפות בחלקים שונים משטח הבית מרחוק, לבחון את המתרחש, לראות אם הילדים הגיעו, לבדוק שהכל מתנהל כשורה ועוד. בנוסף, ניתן לחבר אל המערכת עצמה מערכות אבטחה שונות ולהפעילן מרחוק. לדוגמה: אזעקה המותקנת בבית, תאורה המופעלת במקרה בו יש זיהוי תנועה ועוד.

  • חיסכון בחשמל – הבית החכם מאפשר הלימה בין השימוש במערכות החשמל השונות לצרכיכם הייחודיים. לדוגמה, הגדרת כיבוי אוטומטי של תאורה או מיזוג אוויר אם המערכת זיהתה שאין אף אדם בחדר. תאורת חוץ שנדלקת אוטומטית בהתאם לכמות האור ועוד. השקיה ממוחשבת למשל, עשויה לפעול רק כשמזהה שמידת הלחות באדמה מצריכה את פעולת ההשקיה, מה שמסייע בחיסכון בשימוש במים.

  • שדרוג הנכס - מערכת בית חכם המותקנת בבית מעלה את שוויו ומהווה שדרוג אטרקטיבי שלו. ממשק אחד המרכז שליטה ובקרה על מגוון מערכות ומכשירים הוא רצוי ותורם לייעול השגרה בכל בית.

סמיקום: מתגים חכמים, מצלמות אבטחה, מפסקים ופנלים

חברת סמיקום מאפשרת ללקוחותיה ליהנות ממגוון רחב של מוצרים איכותיים בקטגוריית בית חכם המקנים שליטה ובקרה מקרוב ומרחוק על מערכות החשמל השונות בבית. מצלמות אבטחה, מתגים חכמים, פנלים ומפסקים בדגמים מגוונים הם רק חלק מהמגוון הרחב שתוכלו למצוא בחנות ובאתר. להלן סקירה של חלק מהמוצרים:

  1. מצלמת אבטחה בטכנולוגית WIFI – מצלמה אלחוטית, מיועדת לשטח החוץ, רזולוציית Full HD מאפשרת למשתמש קבלת עדכון כשמתרחש זיהוי תנועה, עוברת אוטומטית למצב לילה בו מתאפשר צילום גם כשהסביבה חשוכה, ניתן להפוך את התמונה המתקבלת כך שזווית תליית המצלמה נתונה לבחירתכם. המצלמה בעלת עמידות במים ובתנאי אבק, כך שתתאים לכל מזג אוויר, ניתן לצפות בצילומים ובהקלטות עבר בכל זמן נתון מהנייד.  

  2. מתג תאורה חכם בעל 4 מפסקים - המתג עשוי זכוכית, פועל בטכנולוגית טאצ', מאפשר שליטה מרחוק באמצעות הטלפון הנייד. ניתן להגדיר זמני הדלקה וכיבוי אוטומטיים של נקודות תאורה שונות, ניתן לשימוש במגוון הרחב של הנורות הקיימות, המצג מאפשר מעקב אחר שימוש העבר וצריכת החשמל.

  3. פנל מלא 4 מקומות - פנל המאפשר שליטה על מספר פונקציות ממקום אחד. שקעים, תאורה, דוד חשמל, תריסים חשמליים ניתנים לשילוב בפנל. המוצר מאפשר נוחות, יעילות וחיסכון בחשמל.

  4. בקר חכם – בקר המאפשר שליטה על כלל מכשירי החשמל הפועלים בפונקציית IR כיבוי או הפעלה מכל מקום ובכל זמן של מכשירי חשמל ביתיים שונים כמו מערכות מיזוג אוויר, מסכי טלוויזיה, מאווררים, תאורה, מערכות סאונד ועוד. פועל בטכנולוגיית WIFI. 

משלוחים
קניה בטוחה 
שירות מקצועי